Etichete

, ,

Astăzi am descoperit pe vplay un videoclip care m-a lăsat mută de uimire – este mai vechi, din Decembrie 2010, și este vorba de una din fetele care postează pe youtube clipuri make-up related (DiamondsAndHeels14)

Am simțit nevoia să postez pentru că multă lume se confruntă cu problema acneei, și poate nu știu că există o soluție pentru a arăta perfect. Pur și simplu nu mi-a venit să cred cât de bine a reușit să ascundă acneea severă de pe fața ei…

Enjoy:

P.S. – Gândindu-mă mai bine, mi-am dat seama că poate exista și un revers al faptului că își acoperă fața cu atâtea produse – în felul acesta eventualele tratamente contra acneei pe care probabil le urmează nu cred că vor mai avea efectul scontat. Însă dacă aș fi în locul ei probabil aș prefera să arăt bine în fiecare zi, dacă este posibil, decât să aștept ziua în care mă voi vindeca… Asta e părerea mea.

