Etichete

, , , ,

Primul produs din seria All Time Favourites despre care voi scrie este demachiantul Tenapin, care acum se găsește pe piață sub denumirea Apidermin (am înțeles că au făcut un ”re-brand” 🙂 )

Produs: Tenapin/Apidermin

Marcă: Complex Apicol Veceslav Harnaj

Descriere: Loțiune nutritivă pentru față cu lăptișor de matcă

Preț: 11 RON (în Plafar)

Notă generală: 10!!!

Unde se găsește: eu îl cumpăr de obicei din Plafar, unde a costat ultima dată 11 RON. Online se poate cumpăra direct de pe boutique-ul complexului apicol – link aici, unde costă 6.45 RON, sau de aici cu 8 RON.

Click pentru mărire

Folosesc Tenapin din școala generală (!), ceea ce înseamnă…mai mulți ani decât am degete la ambele mâini 🙂 Nu m-am gândit nici o clipă să renunț la acest produs, din următoarele motive:

  • de când am început să îl folosesc am scăpat de coșuri (și era totuși perioada adolescenței…), și nici nu am mai avut vreodată bătăi de cap din cauza coșurilor
  • curăță mai bine decât oricare alt demachiant încercat până acum, și am avut timp să încerc destule în atâția ani – am făcut nenumărate teste – îmi curățam fața cu  un demachiant din comerț, iar apoi când rămânea discheta curată foloseam Tenapin, și surpriză: de fiecare dată discheta cu Tenapin mai ”găsea” câteva impurități (mai multe, de obicei…)
  • prețul foarte accesibil
  • faptul că este Made in RO
  • ingredientele: apă, denatured alcohol (alcohol denat – citiți aici mai multe despre acest ingredient), parfum, extract de ierburi, lăptișor de matcă, acid boric (citiți aici), polen, colesterol (citiți aici).

Ok, ingredientele pot părea ciudate la prima vedere, mai ales colesterolul (mie una mi s-a părut foarte ciudat mai ales că îmi apăreau din când în când puncte de colesterol). La fel, faptul că are parfum sau alcool. Părerea mea este că ingredientele cu adevărat benefice din acest demachiant își fac treaba atât de bine încât pot trece cu vederea aceste mici ”neajunsuri”. Plus, dacă îndrăznim să ne uităm pe eticheta demachiantelor din comerț cred că parfumul și alcoolul din Tenapin vor părea insignifiante. Până la urmă, documentându-mă mai bine despre colesterol, acesta are un rol foarte benefic de regenerare a celulelor, și are și un rol important legat de glandele sebacee (am pus mai sus link-ul către aceste informații).

Cum folosesc Tenapin: pe post de demachiant în fiecare dimineață și seară, pe toată fața, cu excepția ochilor. Nici nu aveți idee câte impurități adună fața noastră în fiecare zi, și cel mai important este că nicăieri nu am văzut asta mai bine decât pe dischetele îmbibate cu Tenapin 🙂 Prima oară probabil vă veți speria când veți vedea ce purtați pe față.

În loc de rezumat, nu pot să zic decât că Tenapin/Apidermin este cel mai bun demachiant pentru mine.

