Etichete

, , , ,

În ultima vreme sunt într-o goană continuă după fondurile de ten minerale – a devenit aproape o obsesie, şi chiar cred că până nu încerc mai tot ce se poate nu mă las. Deja am bifat 6 mărci de fond de ten mineral, care aşteaptă cuminţi să fie testate 😀 şi vor mai urma şi altele, până voi găsi eventual fondul de ten mineral perfect.

Organik este unul din magazinele bio online preferate ale mele, iar comanda pe care am dat-o ultima oară la ei a avut drept motiv principal fondul de ten Barefaced Beauty.

Ce am luat:

  • Şampon Urtekram

Un alt motiv important este faptul că eram în căutarea unui şampon pentru scalp iritat, şi pe Organik am găsit exact ce aveam nevoie –  sincer mi-era greu să îmi închipui un şampon mai blând pentru scalp decât unul organic… Acest şampon l-am făcut cadou prietenului meu, şi conform spuselor lui este foarte bun 🙂

Click pentru mărire

Din ce am citit pe etichetă ingredientele par foarte ok, şi nu am găsit nimic „suspect”.

  • Mini fond de ten Barefaced Beauty

Eu am dat 18 RON pe fiecare mini fond de ten – acum văd că este o ofertă şi costă 15 RON – vezi aici. Am luat 3 pentru a fi sigură că nimeresc nuanţa potrivită.

Click pentru mărire

Am luat următoarele nuanţe:

Elegance, potrivit pentru ten mediu cu nuanţe galbene aurii

Gentle, potrivit pentru ten mediu cu nuanţe roz

Angelic, potrivit pentru ten mediu cu nuanţe neutre

Am încercat să acopăr toate posibilităţile, nefiind prea sigură de subtonul pielii mele, aşadar am luat şi neutru, şi roz şi galben.

Singurele ingrediente ale acestor fonduri de ten sunt mica şi oxidul de zinc, ceea ce e foarte bine – cu cât mai puţine ingrediente cu atât mai bine.

Pe site-ul Barefaced Beauty am găsit mini fondurile de ten la 2.95 lire, ceea ce înseamnă aproximativ 15 RON – vezi aici. Zic eu că preţurile de pe organik sunt mai mult decât convenabile, mai ales acum când este ofertă.

