Etichete

,

  • Noaptea reducerilor în Mall Vitan

Cred că niciodată nu am prins aşa multe nopţi de reduceri: Băneasa, Plaza, Unirii, şi acum Mall Vitan:

Vinerea asta, la o săptămână după shopping night-ul organizat în Băneasa, găsim cam aceleaşi reduceri şi în Vitan – găsiţi aici lista cu magazinele ce oferă reduceri.

Cu ocazia asta am putut să îmi satisfac curiozitatea în ceea ce priveşte reducerile aplicate de acelaşi magazin în mall-uri diferite… şi da, sunt aceleaşi. M-am liniştit 🙂

Cu toate astea, mi se par mult mai puţine magazinele care oferă reduceri în Vitan (lăsând la o parte faptul că este mai mic mall-ul…), sau cel puţin mi se par puţine magazine din cele care mă interesează pe mine.

Un lucru interesant însă este faptul că pentru fiecare 250 RON cheltuiţi se oferă un voucher de 50 RON, dar din câte înţeleg nu prea are legătură neapărat cu shopping night.

  • Reduceri Mango

Astăzi au început adevăratele reduceri la Mango, de până la 50% – nu am fost personal să verific, dar o voi face cât de curând.

