Etichete

, , , , , ,

Nu pot să spun că sunt fan al produselor Avon, ba chiar mult timp m-am ţinut departe de ele din următoarele motive:

  1. nu îmi inspiră încredere reţelele de vânzare tip piramidă
  2. aveam dubii în ceea ce priveşte calitatea produselor

De curând însă a nimerit în mâinile mele un catalog Avon, şi mi-au atras atenţia câteva produse (ceva mai multe de fapt… :D). Am zis că merită să le dau o şansă, mai ales ţinând cont de faptul că unul din produsele all time favourites ale mele este un produs Avon – serul de vârfuri Advance Tehniques.

Aşadar, o parte din ce aveam pe listă se regăseşte mai jos:

Ce mi-am cumpărat:

  • Eye-liner gel Super Shock, 13 RON (preţ întreg 17 RON)
  • Spray uscare lac de unghii Nail Experts, 15 RON (preţ întreg 21 RON)
  • Spray pentru volum Advance Tehniques
  • Spray protecţie termică, 6 RON (preţ întreg 18 RON – pe acesta l-am prins prima oară când a apărut în revistă, cu o reducere foarte mare)
  • Ser pentru vârfuri despicate Advance Tehniques (preţ întreg 28 RON)
  • Set cadou Footworks – pilă pentru călcâie şi pilă normală

Din ce am încercat până acum, pot să spun că:

– Serul pentru vârfuri despicate este un produs pentru păr de care nu m-am despărţit de ani de zile. Îi voi dedica în curând o postare specială pentru că merită.

– Sprayul pentru uscarea rapidă a lacului de unghii chiar funcţionează! Sincer chiar nu mă aşteptam să fie atât de bun. O să îl mai testez unpic ca să îmi fac o părere finală despre el.

Despre restul produselor încă nu am apucat să îmi fac o părere, dar vă ţin la curent.

În ceea ce priveşte Avon, de-a lungul timpului am apucat să îmi fac o părere destul de bună despre produsele pentru păr, mai exact gama Advance Tehniques. Aproape toate produsele încercate se ridicau cel puţin până la înălţimea produselor de pe rafturile hypermarket-urilor. Nu am încercat însă şampoanele şi balsamurile, şi nici nu o voi face, însă în ceea ce priveşte produsele de styling merg în continuare pe mâna Advance Tehniques.

Alte produse Avon de care am fost cât de cât mulţumită sunt fardurile şi creioanele de ochi. Însă nu aş folosi fonduri de ten, pudre, iluminatoare sau anticearcăne de la ei. La fel, nu aş cumpăra parfumuri – oricât de mult se străduie la capitolul imagine cu tot felul de vedete şi/sau creatori celebri.

Ca un scurt rezumat, părerea mea este că anumite tipuri de produse Avon sunt recomandabile, altele NU categoric. Eu personal urmăresc în cataloagele Avon (asta de curând, de când le-am redescoperit) reducerile, atât pentru produsele pe care le iau în mod curent cât şi pentru cele pe care vreau să le încerc prima oară. Cu puţină răbdare poţi să iei anumite produse la preţuri uimitoare. Niciodată nu am plătit preţul întreg pentru vreun produs 🙂

