Etichete

, ,

De când mă ştiu, sau mai exact de când s-au inventat, sunt abonată la noaptea reducerilor. De cele mai multe ori am fost în Băneasa, şi sincer cred că ei sunt cei care organizează cel mai des acest eveniment.

Vinerea aceasta, 16 Decembrie 2011, am program 🙂

Promoţiile continuă şi în weekend, iar eu pot spune că reducerile sunt pe bune – am verificat 😉 Cea mai generoasă noapte a reducerilor a fost prima pe care au organizat-o: aproape toate magazinele aveau 50% reducere. Acum foarte puţine au reducere 50% la toate produsele, de obicei 30%, şi nu toate.

Pentru lista cu magazinele ce oferă reduceri weekend-ul acesta, intraţi aici. Eu o să menţionez doar câteva care mi-au atras atenţia:

  • Accesorize 50% DOAR la produse selecţionate
  • Aldo 30%
  • Bata 20% la toate plus 50% la al doilea produs
  • Bamboo 70% la globuri, 50% la sute de produse
  • Benvenuti PÂNĂ LA 20%
  • Debenhams 30%
  • Fiorangelo 50%la colecţia toamnă iarnă
  • H&M 25%
  • L’Occitane oferă cadou un parfum solid pentru cumpărături între 35 şi 80 RON
  • Mario Bădescu oferă setul Bădescu Basics cu 40% reducere
  • Mango 30% la toate produsele
  • Moa 50%pentru 2 produse cumpărate
  • New Look 30%
  • Parfois între 30% şi 50%

Zara din păcate e cam „zgârcită” – doar 10% reducere…

Off topic: ELF oferă reduceri de 25% până pe 18 Decembrie!

 

