Etichete

, , , , , , , ,

Îmi plac şi urmăresc voucherele de la Farduri.ro, şi de cele mai multe ori chiar sunt o afacere 😉 Cu excepţii, bineînţeles, că nimic nu e în întregime „roz”…

Vroiam de mult să încerc produse Sally Hansen, mai ales Sally Hansen Instant Cuticle Remover, care este încă pe wishlist aşteptându-şi rândul. Însă voucher-ul de la Farduri.ro mi s-a părut ocazia perfectă să încerc pentru prima oară Sally Hansen.

Voucher-ul meu (aveţi aici link către el, e expirat dar ca să vă faceţi o idee) a constat în patru produse la 40 RON, deci mai mult sau mai puţin 10 RON pe produs (e foarte bine zic eu…):

  • Set manichiură French (25 RON preţ întreg)

Sally Hansen French Manicure Kit French Shimmer

Setul conţine 2 oje, numărul 1 este o ojă albă pentru vârful unghiei, numărul 2 este tot o ojă albă dar cu tentă bej (nuanţa French Shimmer). Partea cu adevărat bună este că setul conţine şi ghiduri pentru manichiură şi pedichiură (nu am mai folosit de mult aşa ceva), precum şi un set de instrucţiuni. Partea mai puţin bună este că instrucţiunile sunt în germană, italiană şi franceză… 😀

Încă nu am încercat setul french, dar urmează review curând (după ce epuizez toate ojele noi şi colorate pe care aştept să le încerc!)

  • Gomaj pentru mâini şi cuticule (25 RON preţ întreg)

Sally Hansen Diamond Radiance Hand&Cuticle Polish

Acest produs este de fapt o cremă exfoliantă ce acţionează în 60 de secunde asupra unghiilor, cuticulelor şi mâinilor.

Ei bine, acesta este un produs pe care l-am încercat imediat, pentru că le-am pus gând rău cuticulelor acum ceva timp (vor urma review-uri ale mai multor produse cu rol de îndepărtare a cuticulelor). Tot ce pot să zic este că am fost foarte mulţumită, şi ţineţi aproape pentru review.

  • Bază şi top coat Age correct (preţ întreg 25 RON)

Sally Hansen Age Correct Base and Top coat

Partea cu age correct recunosc că nu prea a prezentat interes pentru mine, însă partea cu rezistenţa ojei timp de 10 zile cu siguranţă a fost „intriguing”. De asemenea, îmi place că este şi bază (cu acel efect age correct) dar şi top coat (cu mult mai interesantul efect de rezistenţă 10 zile). Din nou, am avut probleme cu instrucţiunile deoarece erau în italiană şi germană de data asta (poate vi se pare ciudat că am nevoie de instrucţiuni pentru un lac de unghii, dar pur şi simplu îmi place să le citesc 🙂

Până acum l-am încercat de câteva ori, dar doar ca şi base coat… Urmează cât de curând testul suprem – rezistă sau nu oja 10 zile cu top coat-ul acesta?

  • Tratament pentru creştere şi fortifiere (preţ întreg 25 RON)

Sally Hansen Instant Strength Maximum Strength Formula

Acest tratament se aplică fie singur, întru-un singur strat, fie ca şi base coat şi top coat, peste ojă. Conţine amino acizi din keratină, vitamina E şi pro-vitamina B5.

Per total, sunt foarte mulţumită şi mă bucur că am cumpărat voucherul – produsele Sally Hansen sunt într-adevăr bune din ce am încercat până acum şi urmează să îmi fac o părere mai obiectivă după ce voi mai testa produsele cumpărate. Tocmai am observat scriind acest post că valoarea produselor este de fapt 100 RON, şi nu 80 RON cum au scris ei pe ofertă… Înţelegeam să greşească în plus, dar în minus?… Anyway, am văzut că au tot fost de atunci oferte cu Sally Hansen, momentan este valabilă una cu 2 produse la 25 RON aici.

