Etichete

, ,

Produs: Balsam de zi pentru cuticule

De unde l-am cumpărat: Magazinul Simonei (La Nedeia) de pe Breslo

Descriere: Balsam-ceară de zi pentru cuticule cu levănţică

Preţ: 9 lei

Notă generală: 9.5

Balsamul pentru cuticule l-am luat din întâmplare – mă hotărâsem să încerc deodorantul Simonei (La Nedeia) şi am zis să mai comand încă ceva. Culmea este că balsamul acesta m-a încântat mai mult decât deodorantul (nimerisem un deodorant care nu mi se potrivea, am scris aici despre asta).

Ingrediente: ulei esenţial de levănţică, unt de macadamia, unt de caise, ulei de germeni de grâu, ulei de măceşe, ceară de jojoba, ceară candelilla, vitamina A.

 Din bogăţia de ingrediente de mai sus, cred că vă puteţi da seama ce „răsfăţ” pentru cuticule poate fi… Şi chiar este!

Ceea ce îmi place la acest balsam este că simţi cu adevărat efectul benefic, miroase plăcut şi ai sentimentul că îi dai pielii tale o „hrană” sănătoasă.

Aplicarea nu este chiar cea mai uşoară, dar puteţi folosi o spatulă, sau metoda aleasă de mine – luaţi cu unghia cantitatea dorită, şi după aceea se masează până este absorbită de cuticule.

Rezumat:

PRO: Faptul că este home-made :), are un efect vizibil, ingredientele bogate, faptul că rezistă foarte foarte mult, îl am de câteva luni bune şi am folosit cât se vede în poze.

CONTRA: –

CONCLUZIE: Merită, are un preţ infim pentru cât de mult ţine cutiuţa, şi chiar are efecte!

