Etichete

, , ,

Ca să fiu sinceră nu am luat această reţetă de nicăieri – ideea mi-a venit de la o reţetă de sandviş cu ton şi avocado, aşa că am zis să o aplic şi la paste (don’t shoot me dacă este deja undeva pe net această reţetă, nu am cerut drepturi de autor pe ea 🙂

Ingrediente:

  • Paste, de preferinţă Penne
  • 1 caserolă ton bucăţi, în ulei sau în suc propriu după preferinţă
  • 1 avocado copt*
  • boabe de porumb (opţional)
  • ulei de măsline
  • chilli
  • coriandru
  • lămâie
  • ceapă
  • sare şi piper

Click pentru mărire

Preparare:

1. Pastele se pun la fiert în apă cu sare, după care se lasă să stea în apă (se umflă mai mult dacă sunt lăsate)

2. Fructul de avocado copt* se scobeşte cu ajutorul unei linguriţe şi se pasează miezul (eu am folosit furculiţa dar pentru rezultate şi mai bune se poate folosi un mixer sau blender).

3. Peste pasta obţinută se pune ceapă, ulei de măsline, lămâie, sare, piper, chilli, coriandru, după gust.

4. Amestecul astfel obţinut se toarnă peste bucăţile de ton din caserolă şi se amestecă.

5. Obţinem astfel pasta de ton şi avocado. Aceasta se toarnă peste pastele fierte şi se amestecă pe foc câteva minute până la omogenizare.

6. După omogenizare se asonează cu sare, piper, coriandru, chilli, lâmăie, după gust. Se verifică să fie legată compoziţia, în caz contrar se mai pune ulei de măsline.

Rezultatul final:

Click pentru mărire

SĂ AVEM POFTĂ BUNA!

*Cum ştim dacă avocado este copt – cel mai bine este să testăm un avocado după cât de moale este, şi nu neapărat după culoare. Astfel, dacă este puţin moale (dar nu foarte moale încât să se afunde degetele), înseamnă că este copt. În ceea ce priveşte culoarea, aceasta trebuie să fie un verde mai închis, dar nu foarte închis, şi să nu prezinte pete sau lovituri. Putem de asemenea să luăm un avocado necopt, tare, şi să îl ţinem în hârtie de culoare închisă câteva zile până se coace.

