Etichete

Nu ştiu dacă există vreo persoană căreia să nu îi placă rulourile cinnabon, iar dacă nu aţi încercat… e musai să o faceţi, nu aveţi idee ce pierdeţi!

Rulourile sunt absolut delicioase, preferatele mele sunt cele cu dulce de leche, şi deşi nu sunt chiar produsele de patiserie cele mai accesibile ca şi preţ (deşi I’ve seen much worse), merită oricine un astfel de răsfăţ papilar din când în când.

 Când am văzut noile produse în vitrină – cupcakes mai exact, am vrut să rezist, dar nu am avut nici o şansă… La cum arată trebuie să fii chiar insensibil să nu îţi doreşti să guşti:

Partea interesantă este însă că în realitate arată mult mai bine decât în poză! De obicei este pe dos, însă de data asta reclama le face o defavoare cupcakes-urilor pentru că ele de fapt sunt şi mai „arătoase”.

Trecând de la aspect (absolut ireproşabil) la gust, am încercat prima oară cupcake cu vanilie – cred că a fost cel mai dulce dulce pe care l-am mâncat, la mai puţin de un sfert din cupcake am zis că nu mai pot, şi de obicei chiar nu mă las uşor… De bun a fost bun, chiar foarte bun, însă inimaginabil şi nesuportabil de dulce (şi sincer, chiar ador dulcele).

A doua experienţă: cupcake cu căpşuni (sau fructe de pădure, ce-or fi):

Când arată aşa e greu de rezistat…însă pe cât de delicios pare acest cupcake pe atât de artificial are gustul… A fost o dezamăgire totală, nu avea nici un gust identificabil (cu atât mai puţin căpşuni sau ce ziceau ei că e). Deci clar NU voi mai lua acest cupcake din nou.

Cât depre celălalt – cu vanilie, când o să am chef să imi asasinez papilele cu dulce o să îmi iau 🙂

Dar nu uit de cel cu ciocolată – nu mă las până nu îl incerc şi pe el!

