Etichete

, ,

Provocarea Normaderm de la Vichy este o campanie de testare gratuită a gamei Normaderm pentru tenul gras şi/sau cu probleme. Mai multe despre ea puteţi citi aici.

Ideea este că oricine se poate înscrie şi primi acasă mostre Normaderm, având apoi posibilitatea să câştige un set de produse.

Curioasă şi plăcut surprinsă de idee (Vichy are de obicei campanii foarte bune şi sunt „abonată” la ele :P), m-am înscris şi am aşteptat nerăbdătoare mostrele…care au ajuns foarte greu. Asta am primit:

Ca să fiu sinceră mă aşteptam la mai mult, sau cel puţin să acopere toată gama…fond de ten de exemplu nu am primit. Plicul de la L’Oreal conţinea:

2 mostre de cremă de faţă Normaderm

1 mostră Normaderm 3 în 1: demachiant, mască, exfoliant


Mai multe mostre am avut din revistele cumpărate în octombrie dacă îmi amintesc bine 🙂 Însă a fost şi o parte bună, şi anume ultimul produs 3 în 1 despre care nu ştiam.

Mi se pare o idee foarte bună şi nu ştiu dacă mai este vreun produs care să îndeplinească rol de mască, de exfoliant şi demachiant (deşi tocmai mi-a venit ideea să folosesc actualul meu scrub drept mască… să vedem ce iese). Încă nu am avut ocazia să îmi fac şi o părere dacă se descurcă sau nu cu toate cele 3 roluri, dar revin…

