Etichete

, ,

Pomul de Crăciun pune în fiecare an probleme, fie că sunt de natură financiară sau morală.

Am încercat toate variantele: până să devin eco-conştientă recunosc că luam în fiecare an brad natural, care se usca şi apoi era aruncat…cu părere de rău ce e drept dar nu luam în calcul alte alternative.

Am încercat apoi brad artifical – dar pur şi simplu nu era acelaşi lucru, simţeam nevoia să mângâi ace de brad adevărat, nu plastic, dar mai presus de toate mă deranja că nu simţeam mirosul de brad… Am cumpărat până şi spray cu miros de brad (! mare porcărie) şi degeaba.

În ultimul timp apelez la varianta brad natural în ghiveci, şi replantat apoi, deşi nici aceasta nu este ideală… Nu este sigur că brăduţul va prinde, în plus de asta eşti restricţionat la brazi de talie mică cât de cât că doar nu iei ditamai ghiveciul.

Anul acesta încă sper că va apărea o soluţie miraculoasă ca să nu mă mai simt vinovată dar până una alta am găsit această informaţie referitoare la brazi de Crăciun:

Silva Grup România pune în vanzare peste 40,000 de pomi de Crăciun în 7 puncte de vânzare în Bucureşti

Ideea este că brazii puşi la vânzare sunt naturali, 10% dintre ei sunt cu rădăcină, şi provin din pepiniere private. Preţurile sunt între 50 şi 450 RON. De asemenea, important de ştiut este faptul că preţurile nu vor creşte exponenţial odată cu apropierea Crăciunului, deci puteţi să mergeţi liniştiţi şi în Ajun fără să trebuiască să scoateţi din buzunar o avere.

