Etichete

, , , ,

Weekend-ul trecut am trecut prin H&M după ce mi-am făcut o mulţime de speranţe – pe de o parte din vitrinele văzute ocazional, pe de altă parte din reviste. Cert este că mă aşteptam să nu mă mai pot opri din cumpărat!

Culmea este că de fiecare dată se întâmplă la fel – mă duc cu speranţe şi ies cu mâna goală 🙂 Nu ştiu exact ce se întâmplă, se epuizează toate hainele drăguţe? Nu le văd eu? Într-un final am ajuns la concluzia că hainele H&M pe umeraşe în magazin nu exprimă nimic, însă dacă le iei, le probezi şi eventual accesorizezi, e posibil să scoţi ceva.

După îndelungi căutări, am găsit ascuns sub scară (:P) un puloveraş foarte drăguţ, pe care l-am şi cumpărat şi sunt foarte mândră pentru că şi tipa de la casă mi l-a lăudat, şi întrebând mirată unde l-am găsit.

Acesta e puloveraşul, a costat 59 RON:

Click pentru mărire

Nu m-am dat bătută şi am găsit până la urmă şi nişte pantalonaşi haioşi, care mergeau foarte bine cu puloverul, tot 59 RON:

Click pentru mărire

Împreună, arată cam aşa (scuzaţi „decorul” :D)

Click pentru mărire

Pulover şi pantaloni H&M, dres Adesgo, jambiere Puma, cizme Ecco

