Etichete

, , , , , , , , ,

Imaginarium Haul sau visând cu ochii deschişi prin Sephora… Ştiindu-mă o mare fană a ambalajelor drăguţe, trebuia să mă aştept că produsele din sezonul Sărbătorilor îmi vor face cu ochiul mai mult decît este cazul.

Trecând astăzi prin Sephora, după ce am evitat să ajung acolo ceva vreme, mi-am făcut deja în capul meu un update de toată frumuseţea la Wishlist-ul meu care deja se întinde mai mult decât îl/mă ţine plapuma.

Sunt o mare fană a kit-urilor ce conţin mai multe produse, mi se par perfecte chiar şi atunci când ştii ce vrei şi ce ţi se potriveşte, nu doar atunci când nu vrei să arunci cu banii neştiind ce cumperi. Şi nu e doar ambalajul (deşi dacă e să fiu sinceră contează şi ăsta în proporţie de …30%….fie 40%, dar nu mai mult de 50% :D), ci şi faptul că am ocazia să încerc produse pe care altfel nu mi le-aş lua pentru că m-aş gândi că nu îmi trebuie sau nu îmi plac. Pe lângă asta, de multe ori expiră produsele înainte să le termin, iar kit-urile cu produse mini sunt soluţia perfectă în acest caz.

Pe ce am pus ochii?

  • Benefit, Tan about town 52 RON: kit cu 3 mini produse – 1) Fond de ten compact Some kind-a gorgeous; 2) Blush bronzant Hoola; 3) BADgal mascara.

  • BenefitI’m glam…therefore I am 159 RON: kitul conţine mini iluminator Girl meets pearl, mini BADgal mascara, gloss de buze Ultra shines, 2 nuanţe de pudre de faţă împreună cu aplicator, 4 nuanţe de fard de ochi plus pensulă (sunt foarte bune pensulele Benefit).

  • Too Faced, Sweet Dreams Make-up Collection 210 ron: trusă de machiaj într-un ambalaj încântător (cred că ar fi cel mai frumos cadou de Crăciun), conţine:15 farduri de ochi, pudră bronzantă, pudră iluminatoare, 2 blush-uri, primer ochi.

  • Sephora, Paletă de machiaj 169 RON: probabil aţi văzut-o deja în revistele lunii decembrie, iar eu pot să confirm că arată „apetisant”, conţine 193 de culori din toate produsele posibile (aproape).

  • Sephora, Huile Pailletee Or Corps 24 RON: recunosc că strâmbam din nas la astfel de produse „sclipicioase”, dar acesta m-a făcut curioasă să-l încerc (o fi din cauza apropierii Crăciunului).

Oare va fi bun cu mine Moşul? 🙂

Lăsând la o parte fanteziile, nu m-am putut abţine să nu cumpăr câte ceva, aşa că pentru the Real Haul click aici.

