Etichete

, , , ,

Produs: Creamy Face&Eye Foam Cleanser

Marcă: Apivita

Descriere: Spumă demachiantă pentru faţă şi ochi cu măsline şi lavandă, 93% ingrediente naturale

Preţ Sensiblu: 58 RON

Notă generală: 9

Click pentru mărire

Produsele Apivita sunt greceşti şi fac parte oarecum din gama de lux a cosmeticelor cu ingrediente naturale din Sensiblu. Până acum nu am văzut produsele Apivita în alte magazine, însă cel mai interesant mi s-a părut că în Grecia, ţara natală a produselor, acestea costă mai mult decât la noi în România!! Şi pe site-ul lor oficial (click pe  numele produsului de la începutul postării pentru link) reiese după calculele mele un preţ de peste 60 RON. Nu pot decât să mă minunez şi să mă bucur în acelaşi timp 🙂

Nu aş putea exact să explic de ce, însă am mare încredere în produsele greceşti (Apivita, Korres) şi în faptul că sunt unele dintre cele mai safe şi care respectă pielea (încerc să nu mă gândesc acum şi la Sephora şi firma grecească din spate). Însă sunt totodată destul de scumpe pentru România şi e păcat.

Ce spune produsul că face? „Ingredientele naturale de curăţare înlătură impurităţile şi machiajul fără să usuce pielea. Măslinele hidratează, propolisul acţionează ca un antiseptic uşor iar lavanda calmează pielea.

Click pentru mărire

Subscriu la tot ceea ce scrie mai sus, mai puţin partea cu hidratarea – şi culmea, tocmai renumitul lor ulei de măsline era însărcinat cu acest rol! În primul rând să explic cum se foloseşte – se pune în palmă o cantitate moderată (arată ca o cremă) si pe faţa uşor umezită se masează. Se va forma o spumă foarte plăcută ca senzaţie şi bineînţeles ca şi miros, iar după ce este îndepărtat machiajul se clăteşte cu apă călduţă. Machiajul se îndepărtează foarte repede şi uşor, în condiţiile în care aveam şi rimel negru, şi tuş negru de pleoape şi fard…

Însă ceea ce m-a încântat pur şi simplu la acest produs este faptul că pentru prima oară am putut să îmi dau cu spumă în ochi :)) Nu m-am gândit până acum că e posibil să foloseşti un demachiant spumă pentru ochi, şi e chiar eficient!

Faţa se simte foarte curată după utilizare, însă simt totodată că mă strânge (ştiţi voi senzaţia) şi trebuie neapărat să hidratez pielea după.

În ceea ce priveşte ingredientele, le-am luat la puricat şi nu prea mi-a plăcut ce am constatat…: din 32 de ingrediente numai 8 îmi sună „natural”, în afară de faptul că are în componenţă parabeni (mai mulţi chiar), parfum (oare de ce mai trebuie dacă are lavandă…), limonene şi sodium x. Restul le citiţi voi mai jos:

Click pentru mărire

Oare toate aceste ingrediente ne-naturale fac doar 7% din produs?

Rezumat:

PRO: Eficient, simţi că îţi curăţă cu adevărat faţa şi şterge orice urmă de impuritate, un mare plus pentru modul de aplicare şi faptul că pot să îmi săpunesc ochii 😀 (apropo, se pot face economii serioase de tampoane demachiante!). Ar fi fost şi ingredientele naturale la acest capitol dar nu mai sunt aşa sigură…

CONTRA: Preţul destul de mare, faptul că lasă senzaţia de piele care strânge, ingredientele.

CONCLUZIE: Îmi place prea mult modul de aplicare şi faptul că nu mai trebuie să folosesc acele „cotton pads” ca să mai iau în seamă „scăpările” de pe etichetă. Cu siguranţă l-aş mai lua şi folosi.

