Etichete

, ,

Produs: Confessions of a concealaholic  

Marcă: Benefit

Descriere: Confessions of a concealaholic, your secret concealing & brightening kit

Preţ Sephora: 166 RON

Notă generală: 9

Ce conţine:

  • That Gal – brightening face primer
  • Erase paste – brightening camouflage (notă: 10)
  • Boi-ing – industrial strength concealer (notă: 9,5)
  • Lemon aid – color correcting eyelid primer (notă: 6)
  • Eye bright – instant eye brightener (notă: 9)

Primul meu post am ţinut să fie neapărat despre acest produs. Am descoperit Benefit acum vreo 2 ani în Sephora, şi am rămas muuult timp în faţa standului lor – eram încântată să descopăr acele ambalaje drăguţe şi acele descrieri de produs atât de atipice. De multe ori cumpăr un produs doar pentru că îmi place cum arată – şi oare câte dintre noi nu facem asta? Câteodată conştientizez chiar că fac o achiziţie doar pentru a răsplăti oamenii de marketing din firma respectivă 🙂 Însă după încântarea iniţială a urmat şi o oarecare dezamăgire pentru că am realizat destul de repede că nu pot avea toate acele cosmetice incântătoare, ci doar câteva şi doar din când în cînd , atunci când mă lasă inima şi portofelul.

Kit-urile de la Benefit însă mi-au oferit soluţia perfectă – ai ocazia să testezi o multitudine de mini-produse Benefit la un preţ mai digerabil. Acest kit este al doilea pe care mi l-am cumpărat – primul a fost Legally bronze, despre care voi scrie în alt post. Cu aceste 2 kit-uri, aş putea spune că am încercat o părticică destul de mare din produsele Benefit.

Ideea principală este că dacă nu eşti concealaholică (eu de exemplu nu eram), cu siguranţă vei deveni după ce încerci acest kit. Bineînţeles, o dependenţă nu prea e de dorit, dar una care te face să arăţi bine zic eu că merge 😛

Să le luăm pe rând:

Click pentru mărire

Erase paste este cel mai bun anticearcăn încercat până acum (nu au fost multe, e adevărat – în general L’Oreal), îmi place că ascunde şi luminează. Aplicarea este ok, şi produsul cred că mă va ţine destul de mult pentru că e foarte „concentrat”.

Boi-ing îl folosesc pentru a acoperi coşurile (destul de rar din fericire) sau vinişoarele de la baza nasului. Îmi place că pot amesteca cele două nuanţe, este foarte important să folosim culorile potrivite tenului (am avut de multe ori probleme legate de acest aspect).

Urmează apoi Lemon aid, căruia sincer eu nu îi prea văd funcţionalitatea – culoarea pleoapelor mele este uniformă şi nu are nevoie de nici o corecţie, însă am zis să îl folosesc pe post de eye primer – greşit. Dacă face ceva, e exact inversul. Am făcut o comparaţie între acest primer şi unul de aproape 10 ori mai ieftin (vorbind de varianta full size), şi surpriză –  cel din urmă s-a comportat mult mai bine.

Legat de Eye bright, nu pot să zic decât că într-adevăr are efect, şi o culoare foarte frumoasă ce înviorează. Pe de altă parte, sub formă de creion (cum este în varianta full size, şi nu aplicat cu pensula) cred că este mult mai eficient. De multe ori aplicam erase paste în colţul interior al ochilor, şi pe deasupra veneam cu eye bright, ceea ce nu e prea indicat cu modul acesta de aplicare.

A, şi să nu uit de pensule care sunt foarte bune şi de calitate.

Kit-ul conţine si o cărticică mică şi amuzantă cu sfaturi de aplicare, sfaturi ce s-au dovedit deosebit de utile. Puteţi citi aici.

                                                                         Click pentru mărire

Rezumat:

PRO: Erase paste este pentru mine un produs minune – îmi place cum ascunde cearcănele şi iluminează instant chipul, cu siguranţă îl voi mai lua când se termină, deşi cel mai probabil va fi tot în formulă de kit. Boi-ing este şi el un produs bun, l-am încercat în zona cearcănelor şi ascunde ok, numai că îi lipseşte partea cu iluminatul 🙂 Dar pentru coşuri mizaţi pe el. 

CONTRA: Lemon aid nu prea m-a încântat, iar eye bright-ul ar fi fost mult mai eficient în format creion, cum este în varianta full size.

CONCLUZIE: Voi continua să mai iau cel puţin anumite produse din kit, care per total m-a mulţumit în proporţie de 80%.

Later edit – pentru swatch click aici.

